12 Nisan 2010 Pazartesi

şehre yaklaşan arap atlıları (+mp3)

şehre yaklaşan arap atlıları


ancak bir kent bu kadar kuşatılabilirdi
sen tüyleri ürpertici vaatlerden bir kuş
zapt edemediğin bir güneşten yanarak düşerken
ben tekmeler filanken aşkı
çöp tenekesinden çıkarttım bu şiiri
sonra dudaklarında biriken kıpırtılar falan
endülüs’ü filan fethettirirdi
bir arap atlısına
ama bütün bunlar filan
kendini göstermeye izin verilmeden önceydi
çünkü tüm süreler kısadır aslında
yarın falan
yarım filan kalmış
kahramanlar falan
dolaşacak
falan
şehrin kapısında çok yakışıklı arap atlıları
bekleyecek telaşsız
onlar ki işgal etmek zorundadır hep
bir şehri kulelerinden başlayarak
sonra şehir kurtarıldıktan sonra
bir avuç su kullanılarak
ve eski bir cennetin melekleri
ve izdihamlarla
ve bir cinnetin cebinde unutulmuş otobüs biletleri
ve sarıl beni ve
yer yarılmaya başlasın yataktan
ve aşk başka filan
aşk değil bu başka
ancak gözlerin çağırabilirdi bu kadar
geceyi daha kararmaya
bir barbarı daha arabistana filan
sonra bir devenin çökmesi gibi süründüm sonra
altına çektiğin ayak bileklerine
artık dinmeye karar vermiş bir kum fırtınası gibi
teslim oldum ellerine
hem al bak bu gözler senin
çünkü
aşk başka
aşk değil bu başka
filan
ancak arap atlıları bir kente bu kadar yakışabilirdi
gözlerini yumarak





https://soundcloud.com/enis-ak-n/sehre-yaklasan-arap-atlilari



enis akın (defter)



(indirmek için: http://www.enisakin.com/mp3/arap_at.mp3 üzerinde sağ tuş ve "bağlantıyı farklı kaydet" seçeneğini kullanabilirsiniz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumunuzu yazmak için bu alanı kullanabilirsiniz